Гарантія
Ми відповідаємо за якість продукції, яку продаємо! Тому надаємо вам гарантію на товар, умови якої викладені нижче.
Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування проводиться тільки після відправки фото, на якому видно стан товару, на нашу електронну пошту: service@fonarik.ua.
Номер сервісного центру 0 800 33 6825. Графік роботи ПН-ПТ з 9: 00 до 17: 00.
На
абсолютно всі товари, представлені в інтернет-магазині Fonarik.ua -надається гарантія!
На частину продукції діє довічна гарантія* (простіше кажучи, гарантійні зобов'язання діють весь термін служби продукту).
На всю продукцію Fenix діє післягарантійне обслуговування в офіційному СЦ Фенікс
Гарантія на інші бренди - відповідно до гарантійної політики виробника.
Відзначимо, що гарантійне обслуговування продукції торгових марок, які позначені вище, виробляє наш сервісний центр. Тому вам не доведеться довго чекати і куди-небудь їхати! Ми дорожимо як своєю репутацією, так і вашим часом. Отже, всі роботи проводяться в максимально стислі терміни (без втрати якості).
Пам'ятайте, що не слід намагатися здійснити ремонтні роботи самостійно! Якщо ви не можете в чому-небудь розібратися і виявити причину непрацездатності виробу – зв'яжіться з фахівцями нашого центру зручним для вас способом. Вам підкажуть, як можна усунути несправність своїми силами, або ж, якщо це неможливо, розкажуть про терміни і умови проведення ремонту в сервісному центрі.
У яких випадках може бути відмовлено в ремонті за умовами гарантії?
- Відсутність або неправильне заповнення талона на гарантію.
- Товар є підробкою або завезений в країну незаконним шляхом.
- Відсутність пломб.
- Присутність явних механічних та іншого роду пошкоджень, які виникли в результаті дій власника або третіх осіб.
- З'ясовано, що порушувалися правила і умови експлуатації, прописані в інструкції та інших супроводжуючих документах, або позначені маркуванням на самому виробі.
- Виріб несе сліди зміни конструкції, самостійного ремонту, заміни складових.
Не підлягають ремонту за умовами гарантії вироби, що відповідають позначеним нижче умовам:
- Пошкодження і несправності, які є наслідком впливу непереборної сили (стихійних лих) або необережних дій власника.
- Природний знос і закінчення терміну експлуатації, позначеного виробником.
- Дефекти, які є наслідком неналежної експлуатації (запиленості; впливу високих або низьких температур, рідин; неправильного підключення живлення).
- Попадання в корпус виробу будь-яких сторонніх елементів.
- Несправності, які викликані перепадами напруги в мережі електропостачання.
Щоб уникнути неприємних ситуацій, пов'язаних з виходом вироби з ладу, уважно читайте інструкцію і дотримуйтесь її, а також рекомендацій фахівців сервісного центру!