Велосипед Merida Big Nine 7000-це вибір справжніх марафонців і спортсменів. Базою представленого велосипеда є високотехнологічна карбонова рама Merida, а також амортизаційна вилка Rock Shox SID SL Select. Трансмісія у цій моделі-12-швидкісна Shimano XT з широкодіапазонною касетою Shimano XT, 10-51T. з таким обвісом не страшні ніякі гірки! Колеса діаметром 29 " на якісних втулках Shimano MT400 Boost і гальма Tektro M275, що володіють пристойною міццю і модуляцією, дозволяють байку Big.Nine 7000 залишити далеко позаду своїх конкурентів.
Рама: BIG.NINE CF3, carbon, 29x2.25" max. wheelsize, 148x12mm axle standard, BB92 bottom bracket standard
Вилка: Rock Shox SID SL Select, Пневматичний, хід підвіски 100 мм, конічний, Дистанційне блокування, зміщення вилки 42 мм, 29x2, 8 " Макс. розмір коліс
Керма: MERIDA EXPERT CC, алюмінієвий сплав, ширина 720 мм, плоский с /MERIDA TEAM CC premium
Рульова колонка FSA №55E
Спиця: Чорна нержавіюча сталь з подвійним прикладом
Гальмо: Shimano XT, 2 поршня
Ротор: Shimano RT-MT800, 180 мм/160 мм
Перемикач: Shimano XT
Задня перекидка: Shimano XT M8100 Shadow+, SGS
Ланцюг: Shimano XT
Касета: Shimano XT, 10-51 зубів, 12 швидкостей
Винос керма: MERIDA EXPERT CC, aluminium, 31.8 diameter, -17° stem angle, S-70 mm, M-80 mm, L-90 mm, XL-100 mm, XXL-110 mm
Сідло: MERIDA EXPERT CC
Підсідельний штир: MERIDA TEAM CC, карбон, діаметр 30,9 мм, відступ 0 мм, S-Flex
Каретка: Прессфит Shimano MT800-PA
Система: Shimano XT, 32 зуба, 170 мм-С, 175 мм-М вгору
Колеса: Reynolds TR 249, карбон, передня маточина шириною 110x15 мм /Задня маточина шириною 148x12 мм, Внутрішня ширина 24 мм, Центральний замок, Shimano 12 швидкостей, безкамерна готовність (безкамерна стрічка і клапани включені)
Покришка: Maxxis Ikon, 29x2, 2", складаний, 3C
Вага: 9.7 кг
Додатково: осі MERIDA EXPERT TR (включаючи знімний важіль, шестигранний ключ 6/4 мм), мультитул MERIDA з сідельною коробкою
Модель BIG.NINE на практиці. ШВИДКИЙ, НАДІЙНИЙ І БЕЗКОМПРОМІСНИЙ
Цей класичний хардтейл-найнер виготовлений з карбону і алюмінію. Модель зі своєю гоночною геометрією є ідеальним компаньйоном на гоночних трасах XC і марафонських гонках, в той час як більш розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED забезпечує більш зручну вертикальну посадку.
Особливості моделі:
КІЛЬКА ВАРІАНТІВ РАМИ
Крім пропозиції BIG.NINE в повністю карбоновій версії, в асортименті компанії також є алюмінієві рами BIG.NINE LITE і BIG.NINE /SEVEN TFS. У той час як LITE має ту ж перевірену на гонках геометрію, що і моделі з карбону, велосипеди TFS пропонують більш розслаблену геометрію за рахунок коротшої верхньої труби і більш високої рульової труби, що призводить до більш вертикальної посадки і поліпшеного огляду траси. Рами TFS мають внутрішню прокладку кабелів (крім BIG.NINE /BIG.SEVEN 15), гладку зварювання, конічну рульову колонку і кріплення для крил, заднього багажника і підніжки.
ЦЕ ТЕ, ЩО РОБИТЬ MERIDA
Ці класичні хардтейли є основою асортименту бренду. Вони демонструють величезний досвід і знання, які компанія змогла отримати за багато років виробництва велосипедів. Асортимент BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виготовлення рам, уваги до деталей і майстерності.
ГОТОВІ ДЛЯ РЕГУЛЬОВАНИХ ШТИРІВ
Всі моделі аж до BIG.NINE 40 мають діаметр підсідельного штиря 30.9 мм.збільшена площа зіткнення підвищує міцність в районі з'єднання верхньої і підсідельної труби, дозволяючи встановлювати регульований підсідельний штир. Моделі від BIG.NINE LIMITED мають внутрішню проводку приводу підсідельного штиря, для інших моделей потрібно штир із зовнішньою проводкою.
РОЗУМНИЙ ВХІД
Троси, сорочки і гідролінії закріплені всередині рами з натягом, що запобігає їх биття об труби на нерівностях. Всі вхідні і вихідні елементи замінні, для сумісності з будь проводкою: Di2, гідролінії, гальмівні сорочки і сорочки перемикання.
ГЕОМЕТРІЯ СУЧАСНОГО ХАРДТЕЙЛА
Карбонові (СF) і алюмінієві (LITE) моделі мають довгий річ в 422 мм, кут рульової в 70 градусів, кут підсідельної труби 73.5 градуса і 80-міліметровий винос. (BIG NINE-M), це XC-геометрія нового покоління. Агресивна верткість і спокійна стабільність, щоб відповідати вимогам сучасного кросскантрі.
Технологія:
ПІР'Я FLEX-STAY
Профіль і накладення карбону верхніх і нижніх пір'я адаптовані для роботи за принципом плоскої пружини, що поглинає удари і знижує вібрації.
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8 "і нижнім підшипником 1 1/4" або 1 1/2 " забезпечує високу жорсткість в поєднанні з точним, впевненим управлінням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи і бруду.
ПРОВОДКА SMART ENTRY
Провід, сорочки і гідролінії затиснуті з натягом для запобігання їх биття об труби рами на нерівностях. Всі вхідні елементи замінні для сумісності з Di2, гідролініями,сорочками гальма і перемикачами.
DI2 ГОТОВИЙ
Велосипеди і рами з символом Di2 Ready повністю готові до установки обладнання Di2, з батареєю, встановленої в підсідельному штирі або всередині штока вилки.
КАРБОН NANO MATRIX
Для захисту структури карбонової рами, волокна з'єднані разом за допомогою епоксидної смоли з додаванням нано-частинок, що підвищують стійкість до ударів до 40%.
СИСТЕМА AWS
При виробництві елементів карбонових рам використовується спеціальна надувна вставка, яка гарантує відсутність складок матеріалу всередині труби, здатних вплинути на вагу і знизити міцність. Результат-рама стає легше, жорсткіше і міцніше.
Бренд | Merida |
Тип | Велосипеди |
Для кого | Унісекс |
Тип товару | Велосипеди та аксесуари |
Тип велосипеда | Гірські велосипеди |
Розмір рами | M |
Матеріал рами | Карбон |
Діаметр колеса | 29" |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Колір | Чорний, Зелений |
Рік | 2021 |
Гарантія | 5 років |
Вік | Дорослий |
Допоможіть іншим користувачам з вибором - будьте першим, хто поділиться своєю думкою про цей товар.