Велофара Fenix BC30R Cree XM-L2 (T6)
- Огляд
Ліхтар Fenix BC30R Cree XM-L2 (T6) ANSI Вибух Максимальний Середній Мінімальний Еко Спалах Яскравість 1600 люмен 800 люмен 500 люмен 200 люмен 100 люмен 200 люмен Час роботи - 2 години 35 хвилин 4 години 30 хвилин 11 години 50 хвилин 20 годин 20 хвилин - Дистанція 155 м Ударостійкість 1 м Водонепроникність IPX6 Розмір 114 мм (Довжина) 50,5 мм (ширина) Вага 221,6 г (без елементів живлення) Комплектація Фара, кріплення на кермо, дистанційна виносна кнопка, USB кабель, прокладки на кермо (1 товста, 1 тонка) Елементи живлення 1хВласний Тип відбивача Гладкий Матеріал корпусу Авіаційний алюміній Тип оптичної системи Відбивач Покриття корпусу Анодування III ступеня
Упаковка Картонна подарункова коробка Включення Тактична кнопка Перемикання режимів Кнопкою в головній частині Опис велофари Fenix BC30R Cree XM-L2 (T6):
Компанія Fenix випустила унікальну велофару, в яку інтегрований OLED екран. Він відображає актуальну інформацію про те, скільки часу ліхтар може пропрацювати при поточному рівні залишку заряду акумулятора. Таким чином, велосипедисту простіше контролювати освітлення під час тривалих поїздок. Модель Fenix BC30R здатна запропонувати яскравість світла до 1600 люмен за рахунок роботи двох потужних світлодіодів XM-L2 (T6) виробництва американської фірми Cree. Кожен з цих діодів здатний пропрацювати не менше 50 000 год і виробляє нейтрально білий світ.
Яскравість освітлення можна вибирати з п'яти доступних режимів в діапазоні від 100 до 1600 люмен. На додаток, велофара працює в миготливому режимі Flashing Mode, який покликаний підвищити безпеку руху вдень в умовах поганої видимості. Час роботи залежить від обраної яскравості і коливається в межах від 2 год 25 хв в режимі High до 20 год 20 хв в режимі Eco.
Щоб продовжити термін служби велофари, виробники використовували для неї сучасні захисні механізми. Від перегрівання світлодіод захищений системою автоматичного зниження яскравості (велофара працює в режимі Burst не більше 20 С поспіль). Стабілізатор напруги забезпечує постійний рівень яскравості в обраному режимі. Крім того, додатковим елементом захисту велофари виступає корпус. Матеріалом для нього служить сплав авіаційного алюмінію. Зовнішня поверхня покрита шаром жорсткого анодування, що захищає від корозії і абразивного впливу. Такий корпус наділений високою ударостійкістю, а також захищає велофару від води. Рівень гідроізоляції Fenix BC30R-IPX-6, що говорить про можливість роботи ліхтаря під дощем.
Особливість:
- наявність OLED дисплея;
- два потужних світлодіода Cree XM-L2 (T6);
- можлива яскравість в межах 100-1600 люмен;
- п'ять рівнів яскравості і додатковий режим Flashing Mode;
- інтегрований акумулятор ємністю 5200 мАг;
- У комплект входить універсальне кріплення на кермо;
- корпус велофари виготовлений з алюмінію;
- ліхтар захищений від різноспрямованих бризок води і дощу;
- вбудований цифровий контролер яскравості;
- захист від перегріву.
Гарантія:
На кожну велофару Fenix BC30R покупець отримує 24 місяці гарантії від компанії Fenix.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИВЛЕННЯ Тип Розмір Номінальна напруга Використання Fenix ARB-L2 18650 3,6-3,7 В Рекомендувавши √ Літієві батареї CR123A 3В Штатно √ Акумулятори (Li-ion) 16340 3,7 В Заборонений × Акумулятори (Li-ion) 18650 3,7 В З обережністю* ! Акумулятори (LiFePO4) 16340 3,2 В Штатно √ Акумулятори (LiFePO4) 18650 3,2 В Заборонений × - Характеристики
Бренд Fenix Тип товару Ліхтар Тип велофара Елементи живлення Оригінальний Світловий потік, лм 1600 Довжина 114 мм Призначення для велосипедистів Світлодіод Cree XM-L2 (T6) Колір світлодіода білий /жовтий Дальність 155 м АКБ в комплекті вбудований Зарядка через USB Micro-USB Кількість режимів роботи 5 Водонепроникність IPX-6 Матеріал корпусу Алюміній Комплектація Фара, кріплення на кермо, дистанційна виносна кнопка, USB кабель, прокладки на кермо (1 товста, 1 тонка) Вага 221.6 г Гарантія 2 роки - Велофара Fenix BC30R Cree XM-L2 (T6) відгуківПерегляньте 10 відгуки на Велофара Fenix BC30R Cree XM-L2 (T6)
Какая же это крутая фара! Я на дороге не встретил ни один автомобиль, дальний свет которого был бы ярче чем моя велофара! Я Специально смотрел характеристики ксеноновых авто фар. Там на большинстве заявлено 600 люмен, а тут на 1000 больше! Так это велосипед!) Я просто в восторге.
Оled дисплей это конечно изюминка этой фары. Это просто супер удобно, ты понимаешь сколько времени работы осталось на конкретном режиме яркости. Так же есть возможность подключить павер банк. Хоть на нем и не бет фара светить на максимальном режиме, но тут среднего с головой достаточно.
Эта фара для меня просто находка. Очень удобная, благодаря наличию дисплея. Ни одна в мире индикация не сравнится по информативности с дисплеем, на котором просто написано оставшееся время работы фары на конкретном режиме. Согласитесь, ни какие мигания лампочек, ни какие там переходи на режим ниже, никогда не дадут понять точное оставшееся время работы.
Я считаю данной фаре равных нет среди велофонарей всех производителей. Не зря фирма Fenix считается лидером на рынке светодиодных фонарей, и не просто считается, а несомненно является им!
Все продумано до мелочей, оптимальный угол поворота, быстро съемная конструкция, рефленное стекло отбивающее часть света вниз, под колесо, таким образом мы имеем два пучка, ближний и дальний. Такие инженерные решения может разработать только действительно компания - лидер, знающая и понимающая что именно нужно потребителю.
Сразу понятно что инженеры Fenix разрабатывая свои фонари, делают их такими, каким и должен быть идеальный фонарь, а не просто клепают одно и тоже меняя дизайн добавляя люмены в описании.
В каждом фонаре используются действительно передовые технологии, это можно понять если сравнить какой нибудь фонарь 10-ти летней давности и современный. Видно что Фенексы не стоят на месте, а двигаются стремительно вперед, набирая обороты.
И я не удивлюсь, если скоро Fenix выпустит фонарь, который будет синхронизироваться со смартфоном по беспроводной связи, И можно будет им управлять с помощью специального приложения. За этим будущее, это и есть прогресс.
Короче відправив я фоточки і контакти, отримав дзвінок. Сервісний центр сказав що для ремонту проблеми з неможливістю зарядки потрібно міняти всю контрольну плату, якої у них нема і якої ще скоро не буде. А якщо з'явиться то буде мені коштувати як 1/3 всієї фари. Погнутий штекер тактичної кнопки і зламане кріплення (яке стало причиною всього) - взагалі хз. Поспівчували, побажали удачі і попрощалися. Я так зрозумів що сам фенікс не покриває цей випадок як гарантійний, хоча я раніше думав що їхнья продукція протиударна і нею можна від гопніків відбиватись. Це як телефон, який вроді як призначений для користування в руці, але який після падіння на асфальт можна вже ненавіть не піднімати. Така собі хрустальна туфелька. Короче буду чекати запчастини... або взагалі на нові моделі з надійними елементами в критичних місцях. А тим часом кататись зі своїм старим налобником найткором приколхоженим до руля :(
І так, почався новий сезон, я вже встиг відкатати декілька десятків кілометрів у вечірній час і всі очікування на фару повністю оправдались. Як по напівосвітленому Києву так і по лісовим доріжкам.
А тепер про мінуси. Через дурацький мікро-USB розйом для тактичної кнопки в який не так просто попасти, я розлінився знімати/одівати фару, тому привик возити її на рулі постійно, навіть в денний час. І в цьому була моя ДУЖЕ велика помилка. З'їжджаючи з одного невдалого грунтового виступу я вилетів з вела через руль. На мені ні синця ні подряпини, але фарі за 130 баксів прийшлося не солодко. Посадочна рейка фари зроблена з пластику, тому фіксуючі її частини (які запобігають виїжджанню фари з протилежного боку) зламались. Слідом за фіксаторами рейки під кріплення пішов і кабель тактичної кнопки, юсб вихід якого скрутило під 45 градусів. Цей самий ЮСБ вихід зламав собою і ЮСБ вхід, в який він був на той момент вставлений. Заряджатись фара більше не хоче.
Короче при всій крутості цієї фари, одне безобідне для мене падіння стало для неї фатальним. Через елементарні недоліки конструкції в ній легко ламаються кріплення і ЮСБ-розйом для зарядки. Тепер у мене є кишеньковий фонарик, у якого залишилось заряду на 14 годин роботи.
ЗНІМАЙТЕ ЦЮ ФАРУ З ВЕЛА ВДЕНЬ І НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ТАКТИЧНОЮ КНОПКОЮ!!! Від падінь ніхто не застрахований, а таку дорогу річ краще не наражати на зайвий ризик.
Хочу добавить, что за такую цену мне не удалось найти фары лучше, чем эта. А после езды по ночному лесу - восторг! Ничего ранее от именных брендов я не встречал =) Так что пусть Вас не вводит в заблуждения мой предыдущий пост - берите, не пожалеете ;)